Cognigy: Mükemmel Müşteri Hizmetleri İçin AI Platformu
Cognigy, müşteri hizmetleri deneyimlerini güçlendirmek için tasarlanmış bir AI platformudur. Bu platform, işletmelere önceden eğitilmiş AI ajanları oluşturma imkanı sunarak, çağrı merkezi deneyimlerini dönüştürmeyi ve müşteri beklentilerini aşmayı hedeflemektedir. Retail, finans, sağlık, sigorta ve telekomünikasyon gibi birçok sektöre yönelik çözümler sunan Cognigy, Amazon Connect, Avaya, Genesys ve 8x8 gibi çeşitli çağrı merkezi platformlarıyla sorunsuz bir entegrasyon sağlar.
Cognigy, düşük kodlu bir müşteri hizmetleri otomasyon motoru olan Sanal Ajanlar, herhangi bir çağrı merkezine ses bağlantısı sunan Ses Geçidi, anlamsal arama ve bilgi yönetimi için Bilgi AI, xApps ile çok kanallı müşteri yolculukları oluşturma imkanı sunan Çok Modlu CX ve kurumsal çağrı merkezleri için yeni nesil bir yardımcı olan Ajan Yardımcı gibi çeşitli hizmetler sunmaktadır. Ayrıca, veri ve performans metriklerinizi kapsamlı bir şekilde incelemek için raporlama ve analiz araçları içermektedir.